Sidor

måndag, oktober 10, 2011

Sminkparty

Förra veckan hade jag smink träff med Mary Kay. Det var S från Studio Livslust som var här och visade. Först rengjorde vi huden och sedan sminkade vi oss. SÅ kul med lite ny inspiration.
Jag hade tänkt att småflickorna skulle roa sig med valfri Disney-film, popcorn och chips. Men när det finns smink vill förstås småflickorna vara med. :)
Alva vill delta och låna ett hårband. Men några popcorn är ju inte helt fel heller. Hon fick vara med och provade lite läppstift, allt klär en skönhet. Även om det är en liten en.
Så här blev jag när jag sminkat klart.
Jag blev nöjd. Speciellt med huden, men nog vill jag ha sminket också...
Å sen hade jag ju bokat in i rättan tid. Min foundation är slut. Precis som mitt ansiktsvatten och sedan Alva var ungefär 3 månader så har jag använt våtservetterna till ögonmakeupremover. Nackdelen är att man börjar lukta blöjbyte i ansiktet.
Så jag beställde ett paket. Rengöring, fukt och foundation. De kändes riktigt bra.

Nu i oktober skänker Studio livslust hela förtjänsten till Rosa bandet.
Så som en liten bonus fick forskningen mot bröstcancer en liten slant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar