Sidor

torsdag, augusti 09, 2012

Watkins på väggen

Urval av Liselotte Watkins box of pinups.

Lite kvällspyssel efter att barnet lagt sig. Dammsuga, plocka upp leksaker och ikväll även spika upp lite ramar med Liselotte Watkins tryck. Alla kommer ur "Box of pinups" som såldes jättebilligt på bokus. Ett riktigt kap för ett bra tag sedan.
Men sen skulle jag ju fundera på vart jag skulle ha dem. Till slut har jag nu bestämt att uterummet behöver en färgklick på väggen mot huset. Dessutom kanske det kan dra blickarna ifrån dotterns konstverk på tapeten. Det sticker upp lite bakom soffan. En souvenir från dagen då hon fick tag i en bläckpenna.

Jag kan berätta att MIN pappa bara skrattade när jag berättade om hennes teckning och sa något om äpplen och träd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar