Sidor

onsdag, juni 11, 2014

Matkasse

Vi har tidigare provat Coops matkasse några gånger. Coop har ju faktiskt haft ett väldigt bra bonussystem, så jag har varit väldigt köptrogen. Men nu får man istället några kr rabatt på något man köpt förra månaden så nu kan jag prova vilken matkasse jag vill.
Jag handlar till och med på Ica ibland. :)

En vän (med familj) är nöjd kund hos Linas Matkasse och nu är det dags för oss att prova den. Samtidigt delar jag med mig av en tipskod:
K2270783
Om du också vill prova så får du din första matkasse till ett prova på-pris, dessutom får du Linas Fruktkasse med 4 kilo frukt utan extra kostnad (totalt rabattvärde från 369 kronor).

Jag har valt att prova Linas Barnkasse 5 dagar. 
Den har jag blivit rekommenderad av flera vänner som provat.
Återkommer när jag utvärderat alla recept.
(Snart tar matkassen sommarlov.)

Vill du testa uppger du bara min tipskod K2270783 vid registreringen för att ta del av erbjudandet ovan.

Läs mer om kassarna här! (http://www.linasmatkasse.se/prova-pa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar