Sidor

onsdag, augusti 12, 2015

Me&i höst för barn

Dottern fick prova det hon ville prova som var i någorlunda rätt storlek i höstkollektionen (från meandi).
Om barnet själv får välja blir det denna tröja med en massa hästar. Hon ska ju bli cowboy när hon blir stor så det passar ju bra med en ponnytröja.
Först valde hon att matcha dem med kjolen.
Sedan tyckte mamman att den skulle matchas med yogapants i velour, det är ju ändå höst. Tyvärr har hon fått ett sår på foten efter all lek i rampen så vi struntade i att ta på dem. Matchningen syns ju ändå så här.
När jag visade klänningarna valde hon utan tvekan zigzag-tunikan när jag visade den. Jag frågade om hon inte skulle se alla först och när hon sett den i velour med ponnyn blev det för svårt att välja. 
Här har vi roligt i One pony tunic och rosa leggings med prickar.
Jag gillade verkligen den röda och turkosa outfiten. Å i den där något större tjejen som fått för sig att man ska pluta med munnen ser jag min lilla bebis som gjorde samma min hela tiden ett tag. Det ser superfånigt ut men någonstans ser jag ett uttryck som påminner om förr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar