Sidor

onsdag, augusti 05, 2015

O'learys

Vin och tillugg. Fint väder.
Igår var jag ut och åt middag med två av mina vänner. Vi samlas hos den ena och bjöds på lite vin och snacks, sedan hade vi så mycket att prata om att vi fick ringa restaurangen och skjuta upp bokningen. Men Piteå en tisdag är inte så fullbokat så det fick jättebra.
Vi cyklade in halv åtta istället för sju och då var man rejält hungrig.

Hamburgare
Jag hade tänkt ta quesadillas men valde istället att köpa en hamburgare med blue cheesedressing. Det var gott och passade bra med ett glas rött vin. Jag är nöjd med maten på O'learys, inte besviken.

En räv
När vi cyklade tillbaka till kompisen såg vi en röd räv som tog en promenad på vägen och syntes väldigt bra mot det gröna. Vi pratade om en massa och så cyklade jag hem vid halv tolv.
Äntligen kom vi oss för att träffas, vi har försökt hitta en kväll hela sommaren men nu blev det utav. En härlig tisdagskväll.

Den lilla hon hade myskväll med mormor och låg och sov i min säng när jag kom hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar