Sidor

onsdag, augusti 12, 2015

Me&i höstkollektion

Bältet som scarf.
Idag släpper me&i sin höstkollektion. Den är helt underbar. Jag ska visa några favoriter men faktiskt så älskar jag hela damkollektionen. Jag tänkte att jag skulle börja med en randig och lite draperad top som går i färgerna mörkrött, grått, marin, svart och turkost. Många favoritfärger i ett plagg med andra ord. Här är den matchad med några andra plagg ur höstens kollektion.
Striped boatneck top, här har jag på mig den ihop med en ny byxmodell. "All day pants" och det är dom verkligen, har jag så här sköna byxor på dagen behöver jag inte byta om till mysbyxor när man kommer hem. Känslan är väldigt långt från stela kostymbyxor och jeans.
I kollektionen finns även en väldigt fin klassisk kavaj med lite glansiga kantband runt fickorna. Praktiskt, jätteskön och jättesnygg om man vill känna sig lite uppklädd. Ihop med byxorna blir det som en kostym. En kostym som är behaglig att ha på sig då kavajen är stretchig.
I lösare och lite mer avslappnad modell finns en mörkröd cardigan i kimonomodell. Älskar färgen! Kimonon kan man knyta. Bälte och knyt är väldigt inne i höst, markera midjan och så där. Men man kan också vara en rebell och använda bältet som scarf. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar