Sidor

måndag, november 23, 2009

Ketchup pump

Nu kan man få en ketchuppump från Cult Design alldeles gratis.
Skriv ut kupongen.

Tag med till EM (om du bor i Piteå, annars får du läsa på kupongen vart den gäller) och skynda dig innan de tar slut. Först till kvarn var det visst.


Jag minns på gymnasiet så visade de film ibland, gratis. Så jag och min kompis Malin gick och såg "Pulp Fiction" och precis när Mrs Mia Wallace (Uma Thurman) berättade det dåliga tomater som går över vägen skämtet råkade Malin tappa ner sin festis. Så vi började skratta åt att hon klantat sig och sedan kunde vi nästan inte sluta eftersom vi båda förstod att alla andra måste tro att vi skrattade åt ett så dåligt skämt.
Pinsamt på den tiden :)

3 kommentarer:

  1. snygg..men med en 7-åring som är lite fumlig tror jag inte den blir så långvarig hemma hos oss :P

    SvaraRadera
  2. Näe, jag vill då inte ha en heller.
    Känns som om det skulle bli mycket kladd med ketchup...

    SvaraRadera
  3. Ha hahaa, ja det kommer jag så väl ihåg. Ha ha:)

    SvaraRadera