Sidor

onsdag, januari 15, 2014

Lite får man offra

Vi tänker oss ett stort runt håli framtiden. I väggen mellan köket mot hallen (ovanför en trapp). En lite öppnare planlösning mot köket helt enkelt. Men det betyder också att både jag och maken får offra lite.
Fotoväggen jag satt ihop åker. Jag scannade in bilder på hans barn och beställde svartvita förstoringar i samma storlek samt bröllopsbilder, både stora och små. De fyra små skulle sedan bytas ut mot fyra med dotterns dagisbilder. Men jag har bara hängt upp en än så länge (det finns tre och det senaste är riktigt fint).
Bröllopsbilderna kan få plats i sovrummet, enligt Feng shui ska det vara bra för erotiken. ;)



Det maken får offra är New York (en tavla från Ikea som vi inte har någon passande plats för.) Men visst vore det rättvist om han istället fick åka till New York en vacker dag, tillsammans med mig? 
Han har ju aldrig varit i USA.

Inga planer vi ska genomföra nu. Men en vacker dag kanske det blir av. Tills dess ser vi New York till frukost och alla ungarna när vi kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar