Sidor

söndag, mars 19, 2017

Söndagssummering


Vi landade i Sverige i morse och behövde inte vänta länge på flyget upp till Luleå. Väskorna är uppackade, tvättmaskinen snurrar, mat har handlats, veckomatsedeln är skriven och jag är helt snurrig trots att jag sov rätt hyfsat på planet hem. Tidsomställningen gör att det blir lite konstigt ändå. Dotterns hår har fått småflätor på stranden och skiftar i grönt efter allt badade i den klorerade poolen, mitt har har blivit gult av solen och behöver nog lite behandling för att få rätt färg igen. Men det var skönt med semester. Får jag bara sova inatt så är jag mer än redo att börja om att jobba imorgon.
Den semester vi haft nu behöver man inte semester efter, vi har vilat upp oss.

Veckans shopping
Det blev en del eftersom vi besökte Bangkok sista dagen och shoppingcentrumet MBK.
- bomullsmorgonrock åt dottern
- Geckoödla åt dottern
- Handväska åt mig
- Ett underbart litet armband med träpärlor och elefanter
- Smålampor både till stugan och hem. Jag vill ha stilrena vita och maken färgglada, så jag valde hem och han till inglasningen i stugan
- Aroma air diffuser med två doftoljor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar