Sidor

söndag, februari 03, 2019

Söndagssummering - lilleman 18 veckor






Måndag var det minus 25, jag funderade länge och väl om det är värt att ta ut bilen i den temperaturen för att åka på babysim som varar en halvtimme? Bestämde till sist att jag åker i sista minuten så är ju inte bilen ute onödigt länge.
Skyndar mig in och klär av mig och ska se ta på mig bikinin och upptäcker då att jag tagit med mig två bikinitoppar och inga bikinibyxor. Så det var bara att klä på sig igen.

Istället åkte jag till Mio och beställde en ny säng som dottern ska ha hos mig. Samma som sängen jag ska ha så matchar det om sängen hamnar i mitt sovrum i framtiden.

I veckan provkörde jag även exets nya snöslunga (eftersom jag bor i huset i veckan så att tonåringen slipper vara ensam), den kastade nästan snön till grannen. En kort stund oroade jag mig att jag nog får gå och ta deras infart när jag är klar med husets. De var krut i maskinen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar