Sidor

tisdag, januari 07, 2020

Instamix dec



Det här är några foton jag sparat senaste månaden. Fina idéer och fina bilder.

1. En söt bebis hos ktnewsms, så borde jag fotografera lillen nästa år.

2. Fina ritade kottar hos kindradoo och tallgren.

3. Fin och personlig juldekorationstavlor hos Ousdal. Pyssla och måla till nästa år tänker jag.

4. Broderad brudbukett hos isabellidesigns. Så kreativt och fint.

5. Ett klokt citat hos carolinevencil, det är väl lite så jag försöker tänka i husjakten. Hellre utrymme till annat i livet än onödigt utrymme i huset. Men vill nån skänka mig två-tre miljoner kan jag ju köpa huset på klubbgärdet som kom ut idag. Skulle ju även kunna hyra ut ena halvan av dubbelgaraget. :)

6. Fint kök hos Stiltje (följtips!). Jag tänker att ett skabbigt och slitet kök kan man leka lite med och betsa plywood. Eller måla roliga färger (om 60-tals kök). Så småningom kanske det ändå behöver bytas...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar