Sidor

torsdag, september 24, 2020

Lilleman 2 år

 

Så då blev den fantastiska lillekillen två år. Jag hade blåst ballonger och knytit ihop dem och hängt upp i taket. Men han tyckte att det var läskigt och började gråta så när de trillade ner fick de istället stå på byrån.

2 år presenten köpte jag redan i april för att stötta upp den lokala leksaksbutiken och då var han väldigt inne på Greta Gris. Så det fick bli Daddy pig's camper wagon med Pappa Gris, Mamma Gris, Greta och Georg. Den är kul. Speciellt grisarna. 
 
Jag skulle servera en cupcake på morgonen, så jag hade en muffin. Men grädden hade surnat så då köpte jag en liten bakelse till kvällen istället.
Han gillar äpplen så jag tyckte att det var lite kul att det var en prinsesstårtebakelse med äpple.






Den såg rolig ut. Men han tyckte att den var blääää och lite smårolig att gegga med men sen blev det för kladdigt.
Så han fick ett mariekex istället och så var han glad igen.

Inga barnkalas i dessa tider såklart.


Edit:
Ballongerna var latexballonger från Partykungen
(Affiliate länk). Efter ett par veckor fick jag sticka hål på dem med saxen då de aldrig ville krypa ihop. Bra kvalité. Helt klart värt till lite mer ambitiösa ballongdekorationer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar