Sidor

söndag, januari 01, 2012

Hårprodukt jag gillar

Jag på nyårsafton.
Sist jag var hos frissan sprayade hon torrshampoo i hårbotten och det blev volym direkt. En sån ska jag ha! sa jag och en flaska fick följa hem. Med långt hår blir det lätt platt.
Jag ids heller inte hålla på med någon volymtång, det skulle förresten inte håret gilla. Om jag ska ha det långt måste jag vara försiktig. Tänger och hårtork används sparsamt. Snabbt ska det gå också.

Det här sprayar man bara lite grann på rötterna och så rör man lite i håret och vips är det volym.
Så jag gillar torrshampoot. Tummen upp.
Så här ser det ut:
Å går man inte till Cau+Co i Piteå så finns det att beställa. Det finns ju förstås också en risk att alla andra redan kände till den här produkten, men jag hade aldrig hört talas om det...


1 kommentar:

  1. det använde min frissa sist också, men jag tyckte mitt hår blev flottigt väldigt snabbt av det :(
    men du är superfin i håret!

    SvaraRadera