Sidor

söndag, februari 05, 2012

Brrrrh

I förrgår.
Här har det varit tyst.
Visserligen har det varit några tidsinställda inlägg men jag har inte kommenterar eller besökt en endaste blogg.
Jag har haft Internetpaus i en månad och istället solat och badat i Thailand.

Det är som en kalldusch att komma hem. Temperaturskillnaden är 60 grader och vi fryser. Huset har inte riktigt hunnit bli varmt än men det kommer väl.
Brun och blond är jag i alla fall.

Och lite småmullig efter att ha ätit fried rice i en månad.

Barnet har vuxit två centimeter och saknar riktiga vinterskor. Man kan nog inte skicka henne till dagis i allväderstövlar när det är minus tjugofem.

1 kommentar:

  1. ja jag har tyckt att det minsann ekat tomt här inne! :)
    så skönt att vara i thailand istället för i den här kylan men en chock att komma hem kan jag tro :)

    SvaraRadera