Sidor

onsdag, september 25, 2013

Håret, så blev det

Nu har jag varit där igen, hos frissan.
Jag var inte helt säker på hur jag skulle göra men jag bad i alla fall om att hon skulle göra om proceduren som sist, men lämna lite mer ljust. Framför allt göra en annan färg som blir mindre röd/guldig eftersom att den ska matcha min vanliga när den växer ut.
Före. Ja, den förra färgen har ju tvättats bort.
Sen har jag lite utväxt och en röd kant där färgen tar slut och min naturliga hårfärg börjar.
Efter besöket. Det är lämnat mycket ljust under och men det som är färgat är chockerande mörkt.
(Men lite ska ju tvättas ur de första schamponeringarna så det blir nog bra.)
Fotograferat på kvällen utan naturligt ljus blir bilden förstås glödlampsgul.

2 kommentarer:

  1. Hejsan, blev väldigt glad av att besöka din fina blogg och skulle vilja bjuda in dig till att bli medlem hos oss på gratis-trafik.se så att fler kan få se den=)

    Skapa ett gratis konto så får du 500 visningar direkt så att du kan prova vår tjänst. Säg bara till om vi kan hjälpa dig med något genom att skicka ett email via supporten.

    Mvh Ermin Rajic

    SvaraRadera
  2. Blev super fint, hoppas färgen sitter den här gången, men tycker de blev snyggare nu än förra vändan! :)blir bara mer sugen att piffa till min frilla :)

    SvaraRadera