Sidor

lördag, februari 07, 2015

Veckas vardagsgarderob

Måndag efter några dagars evigt snöfall. Kolla snömängden på altanen!
House of Lola t-shirt och scarf. Meandi boyfriend jeans.
Lillan kollar på rutschkanan som knappt syns i snön. Velourtunika och leggings från meandi. När hon skulle kammas ville hon ha håret som prinsessan Leia - det måste ha varit jedifärgen på klänningen...
Tisdag, veckans värsta dag enligt mig. Invigde min grå penguin top från me&i och matchade med den grå leopardmönstrade sjalen från House of Lola. Notera att altanen är skottad, maken skottade bort ett snöberg från den på måndagen.
Kallt, jag är blek. Men jag fryser i alla fall inte med min fleecekofta från  me&i och scarf från House of Lola.
Torsdag och det behövdes lite färg. Lollipop rosa kavaj med t-shirt i samma färg under (från HoL) och mjuka och sköna boyfriend jeans dark denim från me&i. Notera även att maken har skottat av taket så nu är det minst lika mycket snö på altanen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar