Sidor

måndag, oktober 31, 2016

Halloweenbarnen 2016

En skelettcowboy, en stormtrooper, Mal i Descendants och Evie i Descendants.
Vi firade Halloween med bus och godis den sista oktober, som sig bör. Men nästa år får jag nog förbereda några utvalda grannar lite grann (med att lämna en liten godispåse åt dem).
Barnen var glada över att vi samlades, åt middag, att de fick klä ut som och visa upp sig lite och så hem och äta godis. Vi hade köpt en del just för att vi skulle fira måndag.
Mest godis får man förstås på lördagar. :)

Jag skulle också klä ut mig. Jag hoppades att jag hade kvar min gamla Malificent dräkt och så hade jag beställt moderna Malificent horn. Men de kom inte fram i tid och dressen har jag nog slängt. Så jag fick låna dotterns lila hårspray och makens AC/DZ horn istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar