Sidor

söndag, december 25, 2016

Söndagssummering

Veckans shopping
Julklappar, julklappar, julklappar. Bara lite smått, jag var klar för ett bra tag sedan egentligen. Men till mig själv har jag också beställd skor passande på gala och ett par vardagsskor. Ett av glitterskorna åker nog i retur, men jag måste prova för att se vilket alternativ som är glammigast och bäst.

Jag siktade in mig på billiga glitterskor. Hoppas att jag kan använda de remmade, garderade mig med att beställa tamaris skorna då det kom in ett par i min storlek. Sedan föll jag för Ecco skorna och eftersom jag saknar en svart bassko slog jag till. Då jag la varor i korgen och sedan inte beställde fick jag också en rabattkod på 10% av Boozt. Vips sparade jag 188 kr. Dessutom är jag medlem i Refunder. Så jag kommer att få 84,55 kr i retur på mitt konto hos dem. 
(Det blev nr 1 och 3 som får stanna kvar här hemma.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar