Sidor

söndag, november 12, 2017

Söndagssummering

Tisdag flög vi hem från Thailand med mellanlandning i Sharjah. Det skulle bara bli ca 30-45 minuter men blev två timmar extra pga av att kabinpersonalen som skulle ta över fastnat vid en bilolycka. Hem kom vi oss i alla fall och tassade över till Rest and fly där vi skulle sova, flög till Skellefteå, åt lunch och körde hemåt. Pigg på morgonen både torsdag och fredag men väldigt trött på kvällarna. Dottern däremot verkade bara känna jetlagen på torsdagen.

Veckans shopping:
Jag prutade rejält på en carryon väska som rymmer ner min dator. Tänkte att antingen får jag den för bathen jag har kvar (ca 400 kr) eller så blir det inget. Första priset som erbjöds mig var ca 1200 kr men jag gick glatt leende därifrån med väskan. Datorn rymdes och vi kom oss hem utan större problem. (Fast det hade vi förstås gjort utan väska också, men det var enklare så här.)


Nyss ramlade jag över en superfin ljusstake så då beställde jag lampan jag bestämt mig för till uterummet i samma veva - på rea. *tjitjing* Jag hade ändå tänkt köpa den efter resan så jag tackar absolut inte nej till lite lägre pris...
Håll tummarna att den blir bra till takhöjden och inte ser väldigt ynkligt ut i rummet.
Gustavo 7L metallljusstake
Capital taklampa



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar