Sidor

söndag, mars 10, 2019

Söndagssummering - lilleman 23 veckor


Måndag hade lillen haft en jobbig natt då han inte bara har vattkoppor som kliar utan även är förkyld, en minst sagt lite missnöjd liten kille. Trött som jag var tog jag mig lite sovmorgon då jag lyckligtvis fixat måndagsmorgonjobbet sent på söndagkväll istället för att lillen faktiskt sov då. Han var gnällig hela dagen och grät och gnällde så att han var hes på kvällen. Men på tisdagen blev det bättre.



Nöjd kille som lyckats rulla sig en hel meter.

Såklart vi såg melodifestivalen, jag gillade faktiskt flera låtar i år.

Lyssningstips: 
Förvaringsdrottningen gästar inredningspodden

Veckans shopping:
2 st rullådor att ha under sängen, men de gick inte in under sängen jag har nu så de får bo under dotterns istället. Men då hon har samma säng som jag kommer att ha i framtiden så kommer de att passa under min säng framöver.

Veckans utemat:
Jag tog dottern att fika på Espresso house i lördags, mötte upp Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar