Sidor

söndag, maj 17, 2020

Inredning

Inspirationsbild till allrummet uppe ur inredningsbok.

Jag har redan ångrat mig om min inredningsplan i villan.
Eller inte direkt, men jag har beslutat mig för att istället för att göra om nedervåningen direkt så väntar jag och boar in mig istället. Så istället fixar jag tv-rum uppe så slipper jag fatta beslut om att köpa en ny soffa.
Jag känner i alla fall att grått och vitt är nog inte jag. Det är jag som försöker få till det fint i rask takt. Sen bläddrade jag lite i en inredningsbok och kände att det är ju den här stilen som jag gillar, så jag kör på den. Det blir nog ljusare randiga tapeter nere och blårandiga uppe.

"Lovisa" från Boråstapeter i samarbete med Lexington ser fin ut men jag har inte sett den live än.
Men jag tänkte i alla fall att jag kanske ändå fixar allrummet där upp efter dotterns rum. Det blir ändå där vi kommer att vara när middagen är avklarad och kvällen närmar sig. Den gamla soffan hade jag redan bestämt att den ska stå där. Så kan jag fundera på resten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar