Sidor

torsdag, december 03, 2020

JULREA på me&i

Beställer du nu hinner det fram till jul.
Hurra för mjuka paket.
Fraktfritt på beställningar över 700 kr men alltid billigare frakt via party.meandi.com och partykod.
Min partykod är:
yk8vhm
Då får jag även provision på det du handlar och det tackar jag så mycket för.


Om jag inte redan hade en Checked city trenchcoat så hade jag köpt en nu på rea. Så snygga med blå toppar som plockar upp den blå randen.

Long knitted cardigan, tunnare stickad

Checked long cardigan


De stickade plaggen är 100% bomull.
Läs det igen.
100% bomull och inget svammelmaterial som gör plagget billigare att producera. Den kvalitén är ett tips att investera i nu när det är rea. 

Massvis med sköna fantastiska plagg till dam är nu på rea, men vi ska ju inte glömma barnen.
De som gillar Babblarna.
De som gillar sköna kläder.
De som gillar glada färger.
De som gillar roliga tryck.

Mycket nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar