Sidor

söndag, december 19, 2021

Eva solo tumblers (dricksglas)


Jag har haft ett hopkok av begagnade glas till nu. Prisvärda glas för 1 kr st från Röda korset, några andra som syrran rensat ut och några som jag inte riktigt vet vart de kom ifrån. Men lite olika att sortera i skåpet.
Men så kollade jag vad Eva Solo dricksglasen som jag hade tidigare kostade och då slog jag till direkt.
Mina nya från nu och för alltid glas.
Dessa glas är nämligen väldigt hållbara och designen är knappast sådan att man blir less på dem. Det är bara ett enkelt glas som matchar vad du vill. Några som jag hade har tappats i golvet men inget gick sönder på nästan tio år. Så nu är köksskåpet uppgraderat och lättare för dottern att tömma diskmaskinen då det bara finns två sorter. Skulle hon stapla dem som en slarvmaja och missmatcha så skulle de ändå inte gå sönder. 

Jag beställde ett 12-pack mindre glas på Cervera + 2 4-pack större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar