Sidor

söndag, juni 14, 2009

Lördagsbruden

Så här fin var jag igår. Fotografen (Petra Hall) har lagt ut några av bilderna på sin blogg. Så ni får tjuvkika där om ni vill.
Jag längtar tills jag får se alla!

Ni som var på vigseln och fikat får gärna mejla bilderna ni tog till mig. Eller bränna en skiva om ni vet hur man gör. Vi kan helt enkelt inte ha för många foton!

Short in english:
This is me on my wedding day. More pictures can be found at the link to our photographers blogg (Petra Hall).

5 kommentarer:

  1. Oj så himla himla fin du var!!

    SvaraRadera
  2. Ni är såååå fina! Den fotografen vill jag anlita om det någonsin kommer bli giftemål för mig (bitter...oja).

    SvaraRadera
  3. Hejsan
    Tittade pa korten (Petras Kort)
    Verkligen fina, OCH Antligen
    Micke som ler och ser ut lycklig.
    Charmigt!!
    Langtar till att jag kan se resten!!.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Jag blev som tårögd då jag såg bilderna på er:) Massa kramar!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Vilka fina kort, du är såå vacker. Jag älskar skorna du hade :) Ni är ett mycket fint par!!

    SvaraRadera