Sidor

tisdag, juni 30, 2009

Grillning & The Proposal

Igår blev jag bjuden hem till syrran med sambo för grillning. Jag fick vara kallskänka och hacka grönsaker till något som blev en jättegod sallad (istället för potatissallad). Om jag hade receptet så skulle jag göra den igen själv. Men jag har ingen aning om vad som var i röran eftersom jag skötte grönsakerna. :)

Jag hade tänkt gå och se "The Proposal" och det hakade Bettan och Johanna med på. Det är alltså den nya filmen med Sandra Bullock där hon spelar en hård chef. Hon lever för sitt jobb och när hon ska utvisas tillbaka till Kanada tvingar hon sin assistent att gifta sig med henne. Men immigrationsmyndigheterna köper inte riktigt det hela så för att bevisa för dem och lära känna varandra åker de till hans släkt.
Den var bra och roligt.
Men jag undrar lite vart Mickes kompis fällde en tår, för något sånt ögonblick såg inte jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar