Sidor

måndag, juni 01, 2009

Hotell Aveny

Jag åkte ner till Umeå för att jobba en dag, men då fick jag bo på hotell en natt så jag kan komma till jobbet redan klockan åtta.
Hotell Aveny.
När jag sedan kom dit halv tolv så sa receptionisten "tyvärr så är hotellet fullbokat så vi har uppgraderat dig till mini-sviten".
Ja, stackars mig. Jag som tyckt så synd om mig själv som var tvungen att åka till Umeå. Men trots att jag var trött och på dåligt humör, så blev jag lite gladare. :)En säng att sova i.Här finns det hantlar och träningsprogram på väggen. Om man inte föredrar att softa i soffan eller drinka lite vid det lilla bordet. Eller skriva en uppsats vid skrivbordet.Detta har jag fotograferat från själva hotellrummet. Det är nämligen en glasvägg där duschen är, så här bör man nog inte bo tillsammans med någon man inte vill ska se en naken. Bubbelbad, tyvärr så hann jag ju inte använda det. Men det såg fint ut. Kanske en romantisk umeå weekend nästa år, med bubbeldricka och jordgubbar efter shopping på stan.En lysande röd ros mot den blå mosaiken, snyggt och lite lyxigt. Jag stupade i säng och hotellfrukosten var alldeles utmärkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar