Sidor

torsdag, september 27, 2007

Bye, bye bloggarna

Det verkar som om inredningsbloggarna har en våg av nedläggning just nu. Men jag kan förstå att man tröttnar. Det måste gå åt mycket energi att klura ut nästa inlägg när man har en hög uppdateringsfrekvens. Så då tar jag väl bort er från "Favoriter" då...
Hejdå, Inredningsbloggen/Cleopethra
Hejdå, Kixkoll
Hejdå, Hemmariket
Hejdå, Hoom
Hejdå, Hemma hos Linnéa
(Men Linnéa, de gamla inläggen kunde väl ha fått vara kvar...)
Hejdå, ArtefactInspiration till attt sy eller brodera kuddar

Jag gillar tidningen Sköna hem men när man hittar något intressant på en hemsida kan man ju högerklicka på bilden och spara ner den. I mina bilder mappen på min dator finns det en hel hög med inspirerande bilder av blandad karaktär.

Mina favoriter Purple area och Roomservice uppdateras lyckligtvis fortfarande. Dessutom så finns det väl andra där ute som kan bära fanan vidare.
Kommentera gärna med ett tips om inredningsbloggar du gillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar