Sidor

onsdag, september 19, 2007

TV: Heroes

Nu har tv-serien "Heroes" äntligen börjat visas på tv. Men om du inte orkar vänta eller kanske hellre kollar på "Grey's anatomy" ikväll eller missat något avsnitt så kan du kolla på Internet.
Min kompis skickade mig en bra länk.
Här finns en massa serier som man INTE laddar hem (för det är ju olagligt) utan man tittar på dem via Internet. För mig fungerade Veoh* länkarna bäst.
Så nu har jag kollat på första säsongen av Heroes, jag blev som besatt och har plöjt igenom dem på en vecka. Ikväll såg jag avsnittet som jag missat av Desperate housewifes och jo, jag ska se allt som är tillgängligt av den serien också innan jag sätter igång med Grey's. Vem behöver tv när man har Internet. Jag har fått frihet i present, nu behöver jag inte passa någon tv tid.

Jo, just det ja. Ni kanske vill ha länken:
TV Links - better than a remote control

*Veoh är visst en utmanare till YouTube.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar