Sidor

fredag, november 23, 2007

Amaryllis

Opp amaryllis vakna min lilla...
Jag har köpt mitt livs första amaryllislök, så vi får se hur det går med det projektet. Jag hoppas att den ska blomma fint (överleva alltså).

Idag är min blivande pojkvän på väg hit, egentligen skulle han redan vara här. Men det strular lite med anslutningarna så det kommer att ta längre tid än planerat. Idag blir till imorgon. Så jag tröstar mig själv med brieost biten med nötter och honung, baguetten och rödvinet jag tänkte erbjuda honom. Det blir myskväll för en person istället för två som det var tänkt. Så det blir nog en tidig kväll ikväll. Morgondagen kommer fortare när man sover...

1 kommentar:

  1. Jag har ju aldrig varit på besök hemma hos dig men bilderna tyder på att du har det riktigt fint. Det är så himla kul att göra om och få köpa nytt. Du må tro att jag längtar till husflytten.

    SvaraRadera