Sidor

söndag, december 16, 2007

Fniss-bonden

Jo, jag ska erkänna. I år har jag sett några avsnitt här på slutet av "Bonde söker fru". Mest för att det finns tv i köket hos min nya kille och programmet har varit ungefär då vi druckit lite te eller lagat lite mat. Det är lite roligt att se den där stackars bonden som är så tafatt och inte alls vet hur han ska charma flickorna. Jag kallade honom "fniss-bonden" för att han fnissade så generat och roligt ibland och jag är övertygad om att han valde fel tjej.
Om den tjejen han valde bort blev så där glad över att han la armen om henne så kräver hon inte mycket och han ska nog inte ha någon krävande tjej...
Se bara julklappstipsen.Se fler jultips från fler c- och d-kändisar här.

Den andra bondens resa var riktigt kul att se. "Finns inte menyn på svenska någonstans?", vissa passar nog alldeles utmärkt på landet. Det är svårt att komma iväg på resor om man är bonde...

1 kommentar:

  1. Haha, vilken rolig önskelista. Jag har inte heller kunnat låta bli att kolla på programmet och det är helt och hållet Fredriks fel :)

    SvaraRadera