Sidor

måndag, mars 17, 2008

Bulle i ugnen?

En fd arbetskamrat som jag inte träffat sedan i slutet av sommaren ploppade upp på msn. Hej, jag har hört att du har en bulle i ugnen.

Så då vill jag sätta stopp för det ryktet. Nej, jag är inte gravid jag har bara gått upp fem kilo på ett halvår. :)
Tur att jag struntade i att baka kanelbullar ikväll. Om jag haft bullar i ugnen skulle jag kanske sagt ja och undrat hur han kunde veta det? Då hade det ju blivit lite fel...

A friend I haven't seen in the latest six months popped up at MSN and very quickly said: I have heard that you have a bun in the oven?
Let's put an end to that rumour – no I don't I just gained some weight.
Not pregnant – not trying to get. (Sorry mom.)

1 kommentar:

  1. nej är det sant? ska man ta det illa eller bra.. ? kanske bra om du nu inte väntar barn. Värre om du försöker bli gravid och aldrig blir det.. då kanske man skulle bli lite ledsen..

    Klaras Gi-dagar har jag oxå beställt! :)

    en riktigt Glad Påsk!

    SvaraRadera