Sidor

torsdag, februari 05, 2009

Alcro golvfärg

Jag läste på bloggar idag att Alcro kommer med en ny färg för att måla golv. Betong golv fungerar också med den nya fantastiska färgen som håller för slitaget.
Gissa vad jag tänker?
Japp, jag vill måla.
Men visst, jag kan vänta tills färgen kommer i lager. Vi kör på regeln - en sak i taget. Källaren ska fräshas upp helt klart men vilket nummer i ordningen det blir får vi se senare.Lite slitet golv nedanför trappen. Första intrycket av källaren...Väldigt nött golv i klädförrådet. Notera även att vi har brandgula väggar (och taket i samma färg). Dörrarna där nere är målade gröna och ingen av oss gillar grönt.

1 kommentar:

  1. Den där färgen lät mycket intressant för mig med - våra golv i pannrum mm har oxå sett bättre dagar...

    SvaraRadera