Sidor

söndag, december 21, 2014

Filmtips: Gone girl


Vi såg en bra film som heter "Gone girl".
Huvudrollen spelas av Ben Affleck och Rosamund Pike. Han åker hem på sin femåriga bröllopsdag, måttlig intresserad av sin fru och upptäcker att hon är borta. Hemmet ser misstänkt ut så han ringer polisen och hamnar mitt i en mediacirkus misstänkt för mord.
Den var riktigt bra.
Se den!

En bonus för mig är att maken tyckte att den var så läskig att han lovade att vara min slav resten av livet. Fast jag undrar hur det gick med det egentligen? Jag beordrade slaven att hänga upp gardinstängerna idag men istället är han och rider häst så vi har fortfarande inga gardiner i köket. :)
Å andra sidan kanske han fixar en jultomte som kommer lite senare och det är mer värt än julgardiner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar