Sidor

söndag, april 26, 2015

Ikea shoppinglista

Vårsolen visade sig här igår. Vägen var utan snö och det kändes härligt och ljust. Jag började tänka på att jag nog ska åka till Ikea så småningom för att det är lite olika saker jag behöver. Men tills dess kan jag ju knåpa på listan och uppdatera den eftersom så att den är klar.
Vi behöver definitivt en till sån här. Vänsterlådan (plast) ser så skabbig ut i jämförelse med den högra.
Nu blir det ju bara ljusare och ljusare och snart är det ljust dygnet runt men jag åker ju inte till Ikea så ofta så jag får nog köpa ljus till kandelabern när jag ändå är där. Så eldar vi till hösten...


Det är en start i alla fall. Inget man åker ända till Ikea för att köpa. Men jag vill vara förberedd och framför allt så vill jag inte komma hem och ha glömt något!
Jag kanske inte kommer mig iväg förrän till hösten, det vet man inte.

Min hall är så vit och fin, varför har vi mörkbruna galgar där? Vi måste ha vita! De bruna får åka in i nån garderob eller ner i klädkammaren...

1 kommentar: