Sidor

lördag, april 25, 2015

The incredible face mask

Så här såg jag ut idag innan jag gick runt hörnet och skrämde min dottern.
Nej, jag skojar bara. Hon blev inte rädd för jag varnade henne att inte titta på mig om hon inte ville bli rädd. Men hon sa i alla fall att jag inte skulle få några kramar när jag såg ut så där.

Jag fick ett test av "The incredible face mask" i senaste Glossybox. Man penslar på den och sedan ska den verka i ofattbara 30-45 minuter. DET borde jag ha läst innan jag smetade på den.
Så fort jag såg ut så där började dottern prata om att vi skulle gå och se om en kompis var hemma. (I och för sig, nu när jag visar hur läskig jag såg ut på Internet hade jag kanske kunnat gå ut så där.)

När masken äntligen var torkad ska man dra av den och då ska pormaskar och orenheter följa med. Det gör väldigt ont!
Huden blir mjuk och fin, men den effekten får nog se till att hålla i sig ett tag om jag ska tycka att det är värt att prova igen. (I så fall blir det på kvällstid när barnet sover.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar