Sidor

onsdag, oktober 31, 2012

Grrr, jag gillar inte barrträd

...speciellt inte stora höga om de släpper iväg barren och nära våran gård.

Igår hade det ju snöat och sedan blåste det mycket. Vilket gjorde att grannens barrträd nu är över hela kvarteret. Jag tycker inte om det där trädet, inte alls.
Barr över hela gräsmattan.
Boven i dramat.
Barr på altanen, barr på alla fönster på baksidan, barr i stuprören. Ja det är barr överallt.
Jag kan säga att är inte bara jag som stör mig på det där trädet. Grannen bakom dom kom över en gång och frågade om vi inte skulle gå ihop några stycken och plocka ner det där trädet. Grannarna som äger trädet vill inte heller ha kvar det så jag hoppas att de anlitar någon att ta ner eländet snart.
Förhoppningsvis innan nästa höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar