Sidor

fredag, september 08, 2006

Sista dagen

Jag har ägnat min veckan åt att skriva ner hur man gör mitt jobb. Så nu ska det nog fungera rätt okej utan mig.På eftermiddagen så bjöd jag på äppelpaj med vaniljvisp (riktigt gott, om jag får säga det själv så bakar jag en grymt god äppelpaj). Jag fick en stor bukett med blommor, det är nog den största och finaste blomsterbukett jag någonsin fått. Dessutom så fick jag ett grafiskt blad, jag vet inte riktigt vart jag ska hänga upp det men en vacker dag kommer det att passa in i något rum. Det känns lite sorgligt att sluta, jag har lärt mig en hel del under de här (nästan) två åren. Men det var dags att gå och jag kommer ju att hålla kontakten genom att ha det som ett litet extrajobb.Så åkte jag iväg till stan och lämnade in mina saker hemma innan jag traskade iväg till det ”nya” jobbet som skulle ha formellt möte och sedan middag och afterwork mingel. Pinsamt att komma in när alla redan sitter och lyssnar på någon som pratar. Jag försökte göra mig så osynlig som möjligt, men det fungerade tyvärr inte. Alla tittade på mig i alla fall. Vi pratade lite om nya regler som ska gälla inom företaget och det blev lite diskussioner. Middag från Ica, helt okej mat faktiskt. Kändes som en mysig lugn kväll. Jag lovade att jobba 8-11 imorgon, så nu måste jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar