Sidor

lördag, augusti 23, 2008

Handyman

I igår frågade mellanbarnet:
- Varför är du alltid så fin när du kommer hit?
Så jag svarade att jag jobbat och när man jobbar på kontor kan man inte se ut hur som helst.
Idag kan jag det.

Dagens outfit:
Mickes snickarbyxor
Gammal sliten tröja från H&M
:)Gissa vad jag gör idag?
Japp, målar.
Fondväggen ska bli klar idag, röd och fin. Men jag valde inte min röda favoritfärg. Den skulle bli lite för ljus i vardagsrummet med många fönster så det blev en nyans mörkare. Nu när den torkat säger älsklingen att han tycker om den. Vilket är tur eftersom det är han som ville ha en fondvägg.Det känns bra att vi ställde in kräftskivan, målningen blev mindre hektisk. Vi hade hela dagen på oss. Helst vill jag måla själv men det är onekligen trevligt med en kille som hjälper en med tråk-jobbet. Vips är listerna borta och plasten utrullad.

4 kommentarer:

  1. Najs outfit :-)
    Vi kanske ses på lördag om du ska till Bettan,vilket jag förmodar.
    Jag har tänkt dricka vin då för första gången på..Gud vet när.
    Ska bli spännande!

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. Ja, men så är det.
    Tror dock inte att dom har samma tålamod som vi människor, så för dom kvittar det nog iaf ;)

    SvaraRadera
  3. Tackar, fast jag skulle gärna fara tillbaka :) Yes box, vi ses på lördag ;)

    SvaraRadera
  4. Ja det var banne mig en snygg outfit :)

    SvaraRadera