Sidor

fredag, januari 30, 2009

Olycklig med ångest :)

Enligt insändaren så är jag alltså olycklig och har ångest.
Men det känns inte så.
Långt ifrån.

Men det är säkert så i vissa fall. I ett äldre inglägg är det så för mig också, ut med olyckan och ångesten så man slipper prata om det med folk. Läs bloggen kan man säga istället och så kan man vara tyst som en mussla. Väldigt praktiskt.

Men mest vill jag dela med mig av det som är bra. Men ännu mer handlar det om att notera för mig själv. Spara idéer och recept på en plats där jag kommer åt dem vart än jag är - så länge det finns Internet.

Undrar just vad "Insändaren" råkat ut för som känner att man måste sätta in de raderna i tidningen? Helt klart måste personen ha irriterat sig över någon blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar