Sidor

tisdag, oktober 26, 2010

Maskerad: Bebismat

Jag har svårt att förstå varför man ska klä ut sitt barn till mat. Eller andra ätbara saker. Mat lever ju inte ens. Men i amerika verkar de vara förtjusta i bebis och barndräkter som föreställer mat.Även för två år sedan hade Martha Steward en massa bilder på barn utklädda till mat, så även i år. Vem är jag att döma? Här har ni lite idéer:Har du inte råd med hummerkostym? Gör en egen! :)
Läs hur man gör en egen kalkonkostym
Martha tipsar om hur du gör din egen guldfisk kostym


Men jag tycker ändå att det är lite obehagligt.
Speciellt kalkonen.

Translation:
Dressing your baby up as food? I don't get it...

1 kommentar:

  1. helt galet... huha mig Riktigt Tacky enligt mig ...
    Kanske ska klä ut Smurfen till en sparris nu på Halloween ;)

    SvaraRadera