Sidor

tisdag, juli 26, 2011

Operating system not found

Jag har en känsla av att min stationära dator har havererat.
När datorn säger "Operating system not found" så är det inte ett bra tecken. Speciellt eftersom Windows 98 fanns där när jag stängde utav sist. Lyckligtvis hade jag inte något viktigt på den. Utan bara något roligt.
De senaste 6-8 åren har jag nyttjat den till att spela dataspel. Sånt som man kanske borde sluta med när man har barn och är över tretti. Men jag tycker faktiskt att sims är väldigt roligt. Kombinerat med en film eller något liknande på sidan om är det perfekt avslappning när jag är ensam i huset med ett litet barn som lagt sig för kvällen.
Ah well.
Those days are gone…

Ni får se detta inlägg som en dödsannons för min gamla Scenic med turkost scassi.
*snyft*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar