Sidor

lördag, juli 21, 2012

Dagens loppisfynd

I morse ylande dottern efter sina tuttar (här uppe säger vi inte napp, vi säger tutte) halv åtta. Hon somnade om när jag sa åt henne att det inte är morgon och att vi ska sova mera, men det gjorde inte jag. Så tio över åtta var jag på loppis och shoppade mycket.
Kläder i storlek 98/104 (och den med fickor i 110/116).

Pyjamas x 2 i storlek 98/104. 
I övrigt har jag köpt ett par rödblommiga byxor i storlek 104. 
En Blixten sweatjacket och en angry birds t-shirt till mitt syskonbarn. (98/104)
En Ariel docka, som Alva ska få när hon vaknar.
En Aladdin docka, en Jasmine docka och grå arabisk häst, som Alva ska få när hon fyller år i december.
2 barbiegarderober och en byrå till det framtida dockhuset, jag måste börja bygga snart...
Ett stort jätterosa prinsesstält, som hon ska få när det blir plats i hennes rum.

1 kommentar:

  1. Tack för tipset om ståbrädan men det var fel fästen, får leta vidare.
    Fina fynd du gjorde, jag måste bli mer morgonpigg tror jag :)

    SvaraRadera