Sidor

onsdag, mars 20, 2013

Camp Ripan i Kiruna

Hotellkonst, matchat med gardinerna. 
Så efter mååååånga timmar är jag på plats i min stuga i Kiruna. Äntligen. Jag är dock lite småhungrig och ids inte gå tillbaka till receptionen. Men det får duga med en tekopp då...
Rummet. Stor säng, tv och bord. 
Nån liten mjölksvätt och en macka ska jag fixa till imorgonkväll, en liten vattenkokare har jag ju. :)
Badrummet.
När jag gick till stugan stod det två personer där och jag funderade på vad de gjorde där. Underliga typer som hänger här ute i kylan utan anledning tänkte jag misstänksamt tills jag insåg att de fotograferade norrskenet. Vilket nog är mer vanligt än att direkt fotografera hotellrummet...

1 kommentar:

  1. Appreciating the deddication you put into your site;
    , annd in depth information youu provide.
    It's nice to come across a blog every once in a while
    that isn't the same old rehashed information. Great read! I've
    bookmarked your site and I'm including youur RSS feeds to my Google
    account.

    SvaraRadera