Sidor

söndag, september 27, 2015

Veckans kläder

I veckan hade jag boyfriend jeans, softest skirt och odd molly koftan. Tisdag glömde jag koftan och höll på att frysa ihjäl. Onsdag kom min nya fleece och second skin jeans (vi skulle "rocka som dolly style", men jag missförstod lite). Sedan hade jag en svart tunika och zebramönstrade tights (med fleece på jobbet). 
En trött dotter gosade i måndags ihop sig mot mig när jag försökte väcka henne, men en stund senare stod hon färgglad vid bilen i regnjackan. Tisdagstrött i soffan i mysiga velourkläder någon som vi fortsatte med på onsdagen. Fredag hade de skoljogg på skolan, det var gråt över att behöva åka till skolan och springa på morgonen men sen var det så kul att hon sprang två varv. Lördag var vi på stan i "finkappan" och idag har vi hunnit med både dans och fotografering här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar