Sidor

onsdag, december 16, 2015

Dagens outfit

Det här är min favoritklädsel här i dagarna. Rollneck knit från Me&i, en grå stickad tröja med stor krage som man kan rulla. Ett plagg som jag dömde ut när jag först såg den på modevisning, men i rätt storlek är den toppen. Den matchar jag med city coat, en svart fin långkavaj. Den som även fungerar som vårjacka när det är varmare. 
Kragen. Jag har även ett linne under, allt för att inte frysa.
Helst hade jag haft svarta byxor till, men idag blev det jeans. Otroligt att jag tycker så mycket om grått numera. Dottern är lite färggladare i kläderna med orange och rosa. En bra matchning med rosa tröja och lite ljusare orange blommor till de mer lysande orange byxorna.
Inatt sov jag tack och lov ostört. Då dottern blev sjuk natten mot fredag blev hennes sömn lite orolig. Jag hade problem att somna i söndags, det har jag aldrig. Men så till sist en god natts sömn.
Jag känner mig så mycket piggare (och är mycket mindre svart under ögonen).

Dessutom hade tonåringen skottat när jag kom hem. Väldigt uppskattat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar