Sidor

fredag, oktober 26, 2018

Kom som du vill dagen


Idag var det kom som du vill dagen. Så igårkväll färgade jag håret på dottern med färgbomber från Revlon (inköpta på Smashing). Det återstår att se om det går ur håret.
I morse ställde jag klockan så vi skulle ha lite extra gott om tid, väckte dottern och gick för att amma. Där jag liksom blinkade till och vaknade en timme senare! Stressigt värre då jag fick snabbsminka dottern så gott det gick och försöka få iväg henne i tid i alla fall.

T-shirten hade vi köpt på Partykungen. (Affiliatelänk), jag köpte storlek small åt henne och det blev jättebra som ni ser. Först råkade jag beställa storlek L men det gick väldigt fort att få leverans av rätt storlek.

Dottern är nöjd med sin kostym, utklädd till Harley Quinn.
(Hon har INTE sett filmen.)

Uppdatering:
Efter en dusch och bad i pool var hon sin vanliga färg igen. Inga problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar