Sidor

söndag, oktober 28, 2018

Söndagssummering

I veckan blev lillen en hel månad. Så himla fort det har gått! Men samtidigt långsamt. Nu var det i alla fall dags för honom att få följa med mig ut på me&i party och jobba. Lagom till en-månads-dagen. Han skötte sig exemplariskt och sov medan jag körde visningen samt när några kunder provade.

Kul vecka med barnen. Kom som du vill dagen och lite shopping av kläder till den stora som vill prova på lite nytt. Till exempel leopardleggings (vi vet båda att de inte kommer att gå hem hos pappan men hon gillar dom). Se leendet på bilden här nedanför...

Ute på party iklädd Babblarna body och Babblarna leggings.
Nya kläder från Lindex.

Första snön 25 oktober. (Den smälter bort tror jag.)
En till bild på mitt sovande barn, jag kan inte få nog av dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar