Sidor

söndag, mars 15, 2020

Söndagssummering


I veckan har jag matkasse. Jag valde Linas inspirationskasse och håller sedan tummarna att barnen tycker om det. Så i veckan har vi ätit marockansk gryta med couscous, fisktacos och kyckling med potatis. Alla tre var goda men med kycklingen improviserade jag lite då jag råkat använda upp hela citronen som jag visst skulle göra sås av halva. Det blev god mat i alla fall.

Groupie medan vi väntar på att maten ska bli klar.

Mycket leopard, till och med skohornet som jag använder som barnsäkring.

Mina små älsklingar.




Lillen kom tillbaka till förskolan på fredagen, så nu är det bara att invänta nästa sjukdom. De har lyckligtvis inte så många fall av magsjuka just nu. Så jag hoppas att han får vara frisk ett tag.
Idag har det varit riktig fart på honom.

Lördag var jag och handlade men det fanns inga blöjor att köpa, så det fick jag åka och köpa idag istället. Blir lite som en ond cirkel nu när folk hamstrar. För nu vågade jag ju inte köpa bara ett paket utan köpte två "för att vara säker".

Veckans outfits, en vabboutfit och en söndagsmys.


Veckans shopping
Tre tröjor som jag beställt till dottern, hon är fin i ljusrosa. De första två blir bra till skolan och den tredje är nog lite mer "fin".
från Lindex

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar