Sidor

söndag, mars 29, 2020

Söndagssummering

Frukostyoghurt i mugg, en bra lösning om man inte dricker för fort.


Jag och min lilltjej. Nuförtiden har jag me&i kollektionen i vardagsrummet och försöker visa lite mer online. Jag saknar verkligen att vara ute på homepartys.



Denna vecka var vi hundvakt från torsdag. Torsdag sov vi hos chefen och det gick jättebra. Fredag hade dottern en sovkompis så då sov vi hemma och sedan lördag sov vi borta igen. Bra med variation och Axel fick verkligen chansen att gosa med sin hundkompis.




Läsvärt:
Hur lär vi oss skilja på behov och begär?

Veckans outfits:

Jag invigde frilldetailed a-line dress. SS20 matchade med soft leggings. (me&i)
Raindrops blouse AW19 matchar fint med blazer från AW13, jeans. (me&i)

Kragen är väldigt fin, snygg detalj och denna är inte slutsåld. Så vill du handla en egen kan du göra det genom att gå till party.meandi.com och hoppa in med min partykod yk8vhm
Beställ alltid via party.meandi.com så missar du inga erbjudanden som du gör i webshopen och det är alltid billigare frakt.
Dottern hade fått en ny tröja från Lindex rea, den var lite stor. Jag tyckte att den satt fint på mig och tänkte att jag beställer en mindre åt henne men då var de tyvärr slut.
Sonen i second hand från storasyster - vespa tröja matchat turkosa velourbyxor. (me&i)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar