Sidor

måndag, maj 09, 2011

Dags för fotograf?

Nu funderar jag på att ringa en fotograf. Både jag och lill-syrran är fotograferade i denna klänning som nu faktiskt passar perfekt på Alva.
Fast nu vill ju jag inte ha någon murrig brun bakgrund utan jag tänkte mig mer en vit och ljus. Idag var då inte fotomodellen det minsta samarbetsvillig. Men då har hon ju faktiskt nästan matvägrat i några dagar också...

Det är kul att se likheter men hon är lite blondare, har lite mindre lite fjunigare hår som lockar sig och står åt alla håll, sen är hon helt enkelt lite sötare än mig!

3 kommentarer:

  1. Korrigering: Ni är lika söta bägge två.
    Mamma/mormor

    SvaraRadera
  2. Haha, tack så mkt. Vi kände oss riktigt snygga ;)
    Tack för tipset om cykeln, har dessvärre inga bilder på den, så det blir lite svårt. Får spana på stan om jag ser den nånstans. Blir så sur att det finns så puckade människor som snor saker av en :(

    Och gosh så stor Alva har blivit. Har inte sett henne på super länge. En riktig sötsak är hon :)

    SvaraRadera
  3. Ja gud hon växer så det knakar. Jag tycker hon förändrats så mycket på sistone.

    Hon går från fortfarande lite baby-utseende till att bara vara liten tjej. :)

    SvaraRadera